نکاتی که باید پس از خرید میز و مبل رعایت کنیم.

نکاتی که باید پس از خرید میز و مبل رعایت کنیم.

1- از گذاشتن وسایل سنگین به مدت زیاد بر روی میز خودداری کنید چون اثر خود را روی محصول خواهد گذاشت.در صورت گذاشتن وسایل سنگین از رو میزی ضخیم استفاده نمایید.


2- اگر از رو میزی پلاستیکی استفاده میکنید و بر روی سطح میز خود دستمال نم دار کشیده اید صبر کنید تا آب موجود بر روی سطح آن کاملاً خشک شود چون در صورت خشک نشدن سطح و کشیدن رومیزی بر آن آب موجود بر روی میز در زیر رومیزی مبحوس میشود و دم میکند و بر روی میز ایجاد لک میکند.


3- رو میزیهای خیس را هرگز برای خشک شدن بر روی میز نکشید.


4-برای محافظت بیشتر از کاور برای محصولات خود استفاده نمایید.


5- در طرز استفاده ازمبلمان دقت کنید یعنی بر روی آن دراز نکشید. اگر مبلمان شما از نو ع پارچه ای باشد از لمیدن به شیوه های خاص خود بر روی آن خود داری کنید چون در این صورت مبلمان از حالت طبیعی خود خارج میشود از بالا باز و از پایین فشرده میشود. در صورت امکان از مبلمان مخصوص این کار استفاده نمایید(کاناپه).


6-از هل دادن اشیا بر روی میز به پرهیزید، چون در صورت تیز بودن ته آن بر روی صفحه میز شما خط ایجاد خواهد شد.


7- در صورت مشاهده لک بر روی میز و نرفتن آن از سابیدن آن خود داری کنید،چون در آن صورت به بافت رنگ صدمه خواهید زد در صورتی که لک بر روی آن هنوز پا برجاست.


8- وسایل چوبی خود را در آشپزخانه نزدیک سینک ظرف شویی قرار ندهید، چون قطرات آب بر روی آن پاچیده و پس از خشک شدن ایجاد لک نموده. در صورت امکان از گذاشتن ظروف خیس در داخل کابینتهای چوبی خودداری کنید چون در صورت نفوذ به داخل آن باد کرده و ایجاد ترک مینماید.


9- از ریخته شدن آب بر روی در کابینت زیر سینک جلوگیری نمایید چون در آشپز خانه بیشترین قسمتی که بر روی آن آب ریخته میشود همین قسمت است.


10- در صورت تمایل میتوانید کف قفسه های چوبی داخل آشپزخانه خود را پوشش پلاستیکی کنید زیرا به صورت یک عایق عمل خواهد کرد.


11- دقت کنید لبهای کابینت که بر روی آن نوار چسبیده است شکسته نباشد چون در این صورت آب به داخل آن نفوذ خواهد کرد و اگر mdf یا چوب باشد در طی مدتی میترکد.


12- از چسب آب بندی برای دور سینک استفاده کنید، در صورت استفاده نکردن آب از پشت کابینت شما نفوذ خواهد کرد و کابینت شما را خراب خواهد کرد.

علت پوسیدگی صفحات فلزی در پشت سینک به همین علت میتواند باشد.


13-آب چکان با لبهای سینک موازی باشد درصورت موازی نبودن آب موجود بر روی ظروف بر روی صفحه کابینت ریخته و در طی مدتی صفحه خراب خواهد شد. اگر قصد دارید برای خانه خود کابینت نصب کنید حتماً ًاین مسئله را ذکر کنید.


14-از عایق بودن شیرهای ماشین لباس شویی کاملاً آگاهی داشته باشید چون در صورت چکه کردن آن و رسیدن به چوب و نااگاهی شما از چکه کردن شیر آب در طی دراز مدت برای کابینت و محصولات چوبی شما مشکل پیش خواهد آمد. هر چند وقت یکبار شیرهای آبی که در پشت کابینت قرار دارد برسی کنید.


15-در صورت بروز مشکلی که از عهده آن برمیایید مشکل را بر طرف کنید مانند:( پاک کردن لک) اگر ترکی یا ترکیدنی در چوب دیدید بیگدار به آب نزنید و آن را با متخصص در این امور در میان بگذارید.


16- از پرتاب کردن درهای کابینت به جای خود، خوداری کنید چون پس از مدتی لولا از فرم خود خارج میشود و درها باید از نوع ریگلاژ شوند.

مبل مارلیک

اشتراک گذاری این نوشته